ellenelisabet

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

On our way to stockholm!

Av Ellen Larsson - 1 augusti 2012 10:42

Ja nu ni, nu sitter vi på bussen!
Efter en sjukt nervös morgon så är vi äntligen på väg.
Jag var så nervös så att jag va spyfärdig imorse, men det gick ju över såklart.
OCH VET NI?!
Jag glömde min kamera hemma! D: Men jag får ta bilder från mammas mobil och ladda över på datan sen, de blir inte lika bra bilder, men ändå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Larsson - 9 augusti 2012 13:44

Haha, ny blogg på G. http://jagellenlarsson.devote.se 

Av Ellen Larsson - 8 augusti 2012 13:59

    Och dagens onsdagsfail äääär,       Haha bilden...   Det var typ nåt sånt här jäkla test lr nå på DV, också skulle man söka på sitt namn och välja den tredje bilden som kom upp eller nå.. Såå, denna bild kom upp när jag sökte "E...

Av Ellen Larsson - 8 augusti 2012 13:09


Så var det ja, jag har haft on i halsen hela kvällen igår, hela natten och hela morgonen. Och det värsta är att jag har slut på halstabletter D: vilket jag alltid knarkar när jag är sjuk.  Ååh, min hals avlider.    Igår gjorde jag inget speciel...

Av Ellen Larsson - 7 augusti 2012 12:06

MÅNDAAAAG, FAST TISDAG MEN DET RÄKNAS ENDÅÅ.       Dagens måndagsblogg är.. Goldenhorses!   Bara för att just nu är Melina och Tilda såååå nära att få en blogg på horsespot. Så läs http://goldenhorses.blogg.se   KRAM :* ...

Av Ellen Larsson - 7 augusti 2012 11:53


Ja, igen.   Igår så hade jag faktiskt haft tid att blogga, men jag gjorde bara inte det.  Så glömde jag ju måndagsbloggen också.. Jag tar den snart, i ett annat inlägg.  Igår firade vi min kusin som fyller femton, hon fyller tyyp, eh, snart...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards