ellenelisabet

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Ellen Larsson - 5 augusti 2012 22:35

Ohoh..


Nu har jag slarvat, skärpning! Men till mitt försvar så har jag sovit i tält med Marika och Joline i två nätter också.


Vi sov i tält på min baksida i fredags. Mysigt värre! 

Vi var väl ute på byn ett tag, jag kommer helt ärligt inte ihåg xD Men ner flummade var vi då mestandels av tiden. Haha. Också typ mitt på natten, vid ett kanske, så bara kutade vi över mina grannars gård och sprang ner till stranden och badade neck x3. Haha, fyfaan vad flummigt, så typ sprang vi runt lite där osv.. Sjöng lite gjorde vi också.. Men är man normal så är man! 

Jag orkar inte berätta om dan, vi gjorde ändå inget speciellt såå.

Och inatt sov vi i tältet igen! Å jag orkar typ inte berättaa, men idag har vi iallafall gjort sockerkakssmet, badat, ätit och vart i tältet, i stort sätt ;) 


 


Ojojoj, här hittade vi en gammal bild ni! :)


Och föresten, tycker ni att jag ska klippa mitt hår? Asså typ ansiktslångt eller vad man nu ska säga. 

För just nu är mitt hår så jäävla slitet, så jag måste nästan klippa det. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards